Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)
Mūsų atsakymai
Esame pasiekiami
Su mumis galite susisiekti nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 08:00 iki 17:00 val.
Skambinkite mums telefonu +370 800 00 808 arba atsiųskite el. laišką adresu vilnius@anextour.com – galbūt rasite atsakymą į savo klausimą mūsų DUK. Mūsų partneriai, kelionių agentūros, taip pat mielai jums padės, jei kils daugiau klausimų.
Dažniausiai užduodami klausimai (DUK) apie ANEX Tour
Atsakome į dažniausiai užduodamus klausimus apie jūsų užsakymą ir keliones su kelionių organizatoriumi ANEX Tour. Spustelėkite norimą sritį ir ieškokite atsakymo į savo klausimą.
Klausimai dėl užsakymo
Kokios paslaugos įeina į mano kelionių paketą?
Dar negavau užsakymo patvirtinimo. Kaip galiu būti tikras, kad mano užsakymas atliktas?
Kokios sąlygos taikomos norint atšaukti kelionę?
Įdėmiai susipažinkite su Organizuotos kelionės sutarties sąlygomis, ten rasite detalią informaciją apie kelionės atšaukimo sąlygas.
Ar galima atlikus užsakymą keisti keliautojų vardą ir/ar pavardę? Jei taip, kiek tai kainuoja?
Įdėmiai susipažinkite su Organizuotos kelionės sutarties sąlygomis, ten rasite detalią informaciją apie vardo/pavardės keitimo sąlygas.
Klausimai dėl mokėjimo
Per kiek laiko turiu apmokėti kelionę?
Atlikus užsakymą, per 24 val. reikia apmokėti avansinį mokėjimą, ir iki kelionės likus 21 dienai apmokama likusi suma, jei nėra kitų, specialiųjų sąlygų. Mokėjimo planą matysite Organizuotoje turistinių paslaugų teikimo sutartyje.
Kaip galiu sumokėti už kelionę ir kur turiu pervesti pinigus?
Apmokėti už ANEX Tour organizuojamą kelionę galite banko pavedimu arba kreditine kortele.
Bendri klausimai
Kur galiu nusipirkti kelionę?
Kelionę galite įsigyti vienoje iš agentūrų, bendradarbiaujančių su kelionių organizatoriumi ANEX Tour. Agentūrų sąrašą rasite skiltyje Kelionių įsigijimo vietos.
Kokius dokumentus keliautojas turi turėti kelionei?
Būtini dokumentai:
- Tinkamas kelionei asmeninis dokumentas – pasas / ID kortelė;
- Kelionių organizatoriaus išduoti kelionės dokumentai (voucheriai);
- Kelionių draudimo polisas;
- Turisto atmintinė.
Ką daryti, jei pirkdamas kelionę nurodžiau neteisingą telefono numerį, el. pašto adresą ar kitus duomenis?
Tokiu atveju keliautojas turi kreiptis į kelionę pardavusį agentą.
Kas yra užsakomasis skrydis? Kuo jis skiriasi nuo įprasto?
Užsakomuosius skrydžius kelionių organizatorius užsako iš aviakompanijos. Bilietai į skrydį parduodami tik kelionių organizatoriaus kaip kelionių paketo dalis. Kelionių paketuose, kuriuose pervežimas vykdomas užsakomuoju skrydžiu, užsakymo metu nurodyta išvykimo laikas nėra galutiniai ir gali keistis. Todėl keliautojų prašome pasitikrinti išvykimo laiką likus 24 val iki numatyto skrydžio, adresu https://www.vilnius-airport.lt.
Kas yra degalų kainų pokyčiai?
Priemoka už kurą yra galimas papildomas mokestis, kurį aviakompanija nustato prie bazinės bilieto kainos. Jis turi kompensuoti išlaidas, susijusias su reaktyvinių degalų kainos padidėjimu.
Сovid-19
COVID-19 reikalavimai grįžtant į Lietuvą
Nuo 2022 m. gegužės 1 d. atvykstant į Lietuvą iš bet kurios pasaulio valstybės netaikomi jokie su kelionėmis susiję COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) valdymo apribojimai:
- draudimo užsieniečių atvykimui nėra;
- nereikia pildyti keleivio anketos Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos tinklalapyje;
- nereikia atlikti tyrimo dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos), net jei asmuo nėra vakcinuotas ar persirgęs;
- nereikia izoliuotis.
COVOD-19 reikalavimai išvykstantiems į poilsio šalį
Naudinga informacija apie reikalavimus atvykstantiems į poilsio šalį nuolat atnaujinama Užsienio reikalų ministerijos tinklalapyje. Keliautojai įrašę šalies, kurią planuoja aplankyti, pavadinimą gali sužinoti praktinės informacijos apie joje dėl koronaviruso pandemijos taikomas visuomenės sveikatos ir saugos priemones.